Sunday, July 17, 2011

Znowu mysle...

Wlasnie. I tu wrzucam same linki do wpisu na blox.pl. Dlaczego? Bo latwiej, szybciej, wygodniej, z czystego lenistwa. Po co mam wszedzie powtarzac to samo? Jakos jeszcze nie mam fantazji zapoczatkowania pisania blogu zdecydownie na inny temat niz robotkowanie. Po prostu, robie wiele roznych rzeczy w tym samym czasie. Aktualnie znowu zaczyna mi brakowac czasu na wszystko. Nic na to poradzic nie moge. Biore na siebie zdecydowanie za duzo. A moze sobie po prostu to wmawiam. Wiem, ze dam rade, bo zawsze daje. Tylko czasami tak bardzo mi sie nie chce. Jestem konsekwentna. Jak obiecuje cos sobie, to slowa dotrzymuje. Musze byc konsekwentna, bo inaczej nic bym nie robilam. A siedzenie przed komem i patrzenie na strony lub caly dzien grac, to juz nie to samo. Jest czas na granie, czas na siedzenie, czas na robienie czegos innego.

Wlasnie zauwazylam, ze moje drzewko w przeciagu jest. Chyba mu troche chlodno. Ale ma jasno przynajmniej. :P
Link na dzisiaj. :D 


Milej zabawy. :D :P

No comments:

Post a Comment