Wednesday, February 23, 2011

Jestem zla na siebe

Cos robie nie tak jak trzeba. Dlaczego moje trojkaty uciekaja, sa za waskie, nie trzymaja sie calosci tylko sie wysuwaja caly czas? Co robie nie tak. W instrukcjach nie mowia co robic w takich przypadkach. mowia tylko o uzywaniu trojkatow zrobionych z papieru. No az mi sie odechciewa. Chyba pokoncze to co mam zaczete i wtedy zajme sie tym co mi teraz nie wychodzi. Do tego czasu troche trojkatow sobie porobie w pracy. W oczekiwaniu na, itd.
Chyba popelnilam jakis blad. Ale kto nic nie robi, nie popelnia bledow. juz zdecydowanie za pozno na poprawki, a ja z reszta nie jestem taka. Stalo sie i teraz trzeba wypic piwo, ktorego sobie nawazylam. Troche sie nauczylam brania odpowiedzialnosci za moje poczynania.
Mam ochote zrobic cos nowego. Podejrzewam, ze sie skonczy na tym co i tak musze zrobic. Czas mija nieublaganie...

No comments:

Post a Comment