Friday, February 11, 2011

Jak stara jestem...

... Aktualnie mam 10773 dni.
Urodziny moje beda za 183 dni i na dodatek w niedziele. Pewnie juz w Polsce.

Teraz siedze nad szesciornica. :P Mam wene tworcza. Nie wiem czy to dobrze. Wypackalam prawie caly atrament w drukarce na motywy na paski papierowy na kolejne gwiazdki. :D
Czekam na gilotyne do papieru. Mam troszke dosyc ciecia paskow skalpelem. :P

Juz prawie polowa sloiczka. :D 470 gwiazdek. :D Mam kilka pomyslow co z gwiazdkami zrobic. :D

2 comments:

  1. A to małolata jesteś! Spóżnione życzenia przyjmij!!!!!

    ReplyDelete
  2. dziekuje bardzo :*:):D
    jakies dwa tygodnie temu me rocznicowe bylo... niestety nie w PL... coz... jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma ^^ [naszlo mi w glowe: doswiadczenie :P]
    pozdrowka :D

    ReplyDelete